technologie vzdělávání
Field | Ind | Field content |
leader | -----cz a22--------4500 | |
1 | ph126491 | |
3 | CZ-PrNK | |
5 | 20220131213119.3 | |
8 | 000731|n|anznnbabn-----------n-a|a------ | |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $d ABA001 |
72 | #7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | $a 37.013.2 $2 MRF_2003 | |
150 | $a technologie vzdělávání $7 ph126491 | |
450 | $a vzdělávací technologie $0 o | |
450 | $a technologie vzdělávací $0 o | |
450 | $a didaktické technologie $0 o | |
450 | $a technologie didaktické vyučovací prostředky $0 o | |
450 | $a prostředky vyučovací $0 o | |
450 | $a didaktické prostředky $0 o | |
450 | $a prostředky didaktické $0 o | |
550 | $a digitální vyprávění $7 ph922083 | |
550 | $a počítačem podporovaná výuka $7 ph138155 | |
550 | $w h $a didaktická technika $7 ph119431 | |
550 | $w h $a informační a komunikační technologie ve vzdělávání $7 ph882661 | |
550 | $w h $a učební pomůcky $7 ph126975 | |
550 | $w h $a vyučovací metody $7 ph127294 | |
550 | $w g $a vzdělávání | |
677 | $a Vědecký obor výchovy a vzdělávání, který určuje racionální zásady didaktické práce, optimální podmínky pro průběh vyučování, nejúčinnější metody a prostředky k dosažení výchovně-vzdělávacích cílů, přičemž je důsledně sledována ekonomika a kreativita učitele i žáka. | |
680 | $i Vědecký obor výchovy a vzdělávání, který určuje racionální zásady didaktické práce, optimální podmínky pro průběh vyučování, nejúčinnější metody a prostředky k dosažení výchovně-vzdělávacích cílů, přičemž je důsledně sledována ekonomika a kreativita učitele i žáka. | |
750 | $a technology of education $2 eczenas | |
906 | $a wu20060203 $b irpi | |
906 | $a wu20160606 $b jave | |
906 | $a wu20160926 $b jave | |
906 | $a wu20220122 $b maba | |
998 | $a 000126491 |